tirsdag 8. september 2009

Treningsnarkoman??

Ikkje heilt ennå ,nei.
Men det gjekk mykje bedre i går en sist,så då var det nok ikkje berre kondisjonen min ,men også at eg ikkje var heilt frisk sist. Godt å trøste seg med :)
Kjenner godt at magen fekk trimma seg i går ja.

Var ein liten tur i byen i dag. Sutra meg til ein kvit strikkakjole og nytt sengetøy.
Gler meg nesten like masse til å bruke begge deler,berre ikkje samtidig.

Må snart til byen att ,og då med masse penger og utan Bjarte-shoppebrems;)
Søt fyr,men veldig økonomisk.

3 kommentarer:

  1. ja det e jo typisk desse mennene det å ver økonomiske shopping bremser , merke det her o det ja:-)
    kjempe koselige blogg du har
    klem fra meg på tørresdal

    SvarSlett
  2. så flinke du e da!
    eirik drog meg med ut på joggetur i regnet i dag, syns ikkje det va kult i det heila tatt. e blitt treningsmotstandard. møkje kjekkare med shopping, med eller uten brems

    SvarSlett
  3. Takk Gro Anita,sette pris på d :)

    Anette da! Du e jo så spreking,ka har skjedd?
    Kom him og tren knær med meg då.

    SvarSlett

Skriv gjerne en koselig kommentar