lørdag 26. september 2009

Ein aldri så liten oppdatering.

Ny lørdag og nye muligheter.

I dag er eg assistent for Bjarte som arrangerer utdrikkingslag.
Har lagd litt pizza til dei og nå svir eg opp vårrullar til meg sjøl. Benyttar sjansen når Bjarte ikkje er heime til å ete slik mat.

Sitt og ser på lørdagsunderhaldningen på NRK. Dei hadde ein test på flygel (!) og eg klarte faktisk å høyre forskjell på dei eg og. Begynner å fatte håp for min musikalitet likevel ;)

Kvelden i går brukte eg svært nyttig på scrappetreff .
Kjempekjekt !
Eg fekk laga ei lerret og ei side. Var egetlig klar for ei side til,men då hadde eg brukt så lang tid på dei to første at dei andre var ferdige og klar for å gå heim.

Merete tok bilder i går ,så eg reknar med ho legg ut i sin blogg.

Nå skal eg ete vårrullane mine og fortsette på scrappesida.
Og ete snop......
Litt koselig må ein gjere det når ein er åleine.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv gjerne en koselig kommentar