søndag 30. januar 2011

Stemningsrapport på nest siste dag i januar.

I dag hadde eg meg ein hagerunde og kikka litt. Spennande å sjå om noko grønt er på veg opp. Min første oppdaging er at det er virkelig frossent i jorda. Eg prøvde sparke til ei tue her og der, men det er beinhardt. Så den plante som klarar det er god. Ikkje ein gong ein løvetann skua mitt auge ;) Såg likevel toppen av julerosene,så det er bra då.

Rådyra har forsynt seg godt av noko og ikkje smaka på andre ting. Eg vil jo sjølvsagt ikkje dei skal gnafse i det heile, men noko er eg ikkje så redd for som andre ting. Det var gått hardt utover eit nyplanta plommetre mens eple rett ved sida av var urørt. Egentlig eit rådyr etter min smak for eg og er mykje meir glad i plomme enn eple då ... Den fine treet med raud bark var i år urørt, same med Aroniaen. Men den vintergrønne hekken som veks seint og treng kvar millimeter,den måtte dei jo ta... TYYYPISK ;)

Ellers kan eg notere for meg sjøl at fiberduken ikkje har tålt vinteren og gått fullstendig i oppløysing. Stakkar dei små under,dei var aldeles islagt...

Hausta meg nokre toppløk og gjekk inn att.

Det er nok litt tidleg å starte sesongen ennå,men likevel ei fiiin tid å lage seg planar. Nokre kan det til og med hende det blir noko av :)

3 kommentarer:

  1. Eg kan tenka meg at det krible i heila deg itte å starte sesongen. Eg kjenne meg litt klar for vår eg au, har lyst te å male og det er jo eit velkjent vårteikn:-)

    SvarSlett
  2. Nå kan en vel sei våren endelig er her Hilde :D

    Har en liten ting til deg på bloggen min ;)

    SvarSlett
  3. Takk for sist Hilde - koselig tur vi hadde. Neste gang du legger inn et innlegg, skal jeg bli følger :-)

    SvarSlett

Skriv gjerne en koselig kommentar