torsdag 24. mars 2011

Award til meg og alle som vil :)

Eg har fått min første award og syns det er kjempekoselig.

Men å få kopiert inn awarden i min blogg får eg ikkje til.

Derfor skriv eg berre og droppar bilde :)

Den er todelt og del 1. er sei 8 ting om deg sjølv.

1. Eg er altfor glad i brødmat. Og kunne nok betalt for å sleppe å ete middag nokre dagar.

2. Komplett hagegal. Fryder meg over biller og knoppar. Alt!

3. ...men ikkje padder då. Syns padder kan være VELDIG innpåslitne til tider. Dei kan godt flytte.

4. Har ein sommarhobby som er hagen og ein til vinterbruk. Det er scrapping. Har mykje glede av liming ,klipping og klissing med stempel. Av og til blir det fine ting og av og til ikkje.

5.Syns det er fysisk vondt å fryse og har ein uttrykt snøangst. Merker ein viss panikk når landskapet forandrar seg og eg lurer på om me kjem til å snø inne... Jada,eg veit at å snø inne på vestlandet er sjeldan :)

6.Likar ikkje å ringe til folk. Dess nærare dess verre. Men å ringe vilt fremande gjer meg ikkje noko.

7. Eg har ein jobb der eg får utfordere meg sjølv kvar dag. Både på godt og vondt. Kven hadde vel trudd denne frøkna skulle arbeide på skule...

8. Elsker sko.Uansett om det er mine eller andre sine, billige eller dyre. Men kjærligheten ligg nok på "dokkesko" (sko med litt hel, ankelreim og spiss tå) og svarte støvletter. Kor mange ein treng av desse er uklart ;)

Del 2. er å dele denne med 5 andre bloggere som har mindre enn 100 følgere. Meeeeeen siden denne linkingen er eit stort problem for meg , så gir eg den til dei som har lyst :)

Kjem snart tilbake med eit vårinnlegg no, for no er det litt vår her hos oss!

1 kommentar:

  1. Hei Hilde og takk for hyggelig hilsning! Så bra at rosa trives hos deg.

    SvarSlett

Skriv gjerne en koselig kommentar