søndag 2. januar 2011

God jul .... og godt nyttår og faktisk.

Eg har visst vore litt sløv med blogginga i den søte juletid. Ikkje egentlig spesielt travel,men likevel for travel for blogging. No er nå iallefall jula over og eg må sei det har vore ei fin jul :)
Snøen kom i god tid for dei som lika det...
På første juledag var Bjarte og eg på Fjellstøl og gjekk på ski. Veldig kaldt og veldig fint.

Nyttår vart feira med kalkun hos Merete og Kai Espen. Riktig koselig var det. Me syns det var så koselig at me overnatta til dagen etter og sto opp til nylaga rundstykker :) Snakk om perfekt vertinne da!!!

No nyter eg siste fridag før arbeidet byrjar att i morgon.

Legg ut litt bilder av kjøkkenet i dag. ikkje dei beste bilda ser eg, men dei viser litt då. Det var litt for rotete for oversiktsbilde i dag. Manglar litt på veggene og ser eg. Men det kjem altså!


















2 kommentarer:

  1. Godt nyttår :) kjenner til dei nybakte rundstykkene ;) dei er jo bare heilt nydelige :D nam nam
    Kjøkkene såg bare lekkert ut :D glede meg til å sjå fleire bilder ;)

    SvarSlett
  2. Godt å sjå at det er liv igjen her! Tusen takk for eit kjempekoselig nyttårsbesøk!

    SvarSlett

Skriv gjerne en koselig kommentar