torsdag 22. oktober 2009

Klokken er 22.00 og intet er nytt....

Lenge siden eg skreiv nå. Lite nytt som skjer her. Som vanlig.
Eg sprudlar ikkje akkurat over av overskudd kjenner eg. I kveld har eg nå fått hoste og, så kanskje det er ein forkjøling eg bryggar på. Eg har no vet til å medisinere meg sjøl i all fall.

Har byrja på julekortprodusjonen. Ser at stilen i år er meir minimalistisk enn tidlegare år,men om det tyder på latskap,mangel på matrialer eller berre ny stil er enno uvisst.
Eg skal på kurs hjå http://www.scrappekjelleren.no/ og lære meg litt nye teknikkar litt ut i november (eg ser eg kan ikkje lage fine linkar)
Gler meg til kurset,men akk og ve så lenge det er til! Heldigvis har eg endelig fått masa meg til privat treff med nokre venninner og det kortar ned på ventetida.

Nå ska eg rett og slett legga meg. Kontor-rotte-livet startar svinaktig tidlig om morgonen og litt søvn må til.

Eg ser på teljaren min at det er mange inne her og les,det sett eg stor pris på. Fortsett med det!

Så ønsker eg gamle og og unge leserar ei god helg!

2 kommentarer:

  1. god helg og god bedring hilde
    klem fra hu på tørresdal

    SvarSlett
  2. glede meg allerede te å sjå scrappe-resultatet, og håpe på julakort i postkassen... *håpe,håpe*

    SvarSlett

Skriv gjerne en koselig kommentar