onsdag 7. oktober 2009

Haustferie

Denne veka har me haustferie. Me starta med å reise til Sætre på fredag og kom heim i går. Det var ikkje så kjempefint ver der borte,men me fekk ein liten luftetur på søndag då.


Kjekt å treffe familien der borte og.










I dag jobbar Bjarte med Magnor og eg har fjasa rundt i byen og brukt opp litt penger. Utruleg så fort ein kan få brukt dei opp når ein berre handlar på rette plassene.


Eg såg etter sko for me skal i bryllup, eller "bryllup" som nokon kallar det (hi hi); på lørdag til Merete og Kai Espen.


Men eg fann ingen sko i dag som passa til humøret.
Derfor har eg lånt nokon av Elin. Dei er hvertfall ikkje for store så eg driv og breiar dei ut med pailabbane mine no.

I grunn rart eg ikkje skulle finne nokon her heime eg kunne ha. Hadde oppteljing i går og antall svarte finsko er meir en to.....

Jaja.


Det har minka litt på endene sidan me dro også. No er det berre 2 damer igjen. Dei sørger trur eg for dei ser seg totalt forvirra rundt,roper og nekter å ete.
Skal ut og skifte vatn hjå dei no snart i håp om at det skal lette litt på humøret.
Eit bad hjelper som kjent mot mykje : )




Kjenner eg er litt lat i dag.Har mange prosjekt på lista,men det vert helst med tanken. Får gå ut til endene først og så får eg sjå kva eg tek til med.




Håpar du som les dette får ein fin dag!




Kjekt om du legg att ein fin kommentar .




8 kommentarer:

  1. må kommentaren var fin? er nemlig ikkje supergira på folk som skryte av at di har ferie... eller på å lesa at elin tar knekken på ande-tanteungane mine...

    SvarSlett
  2. d va IKKJE elin sin feil!!!!!
    nei,ikkje fin kommentar då,kun ein kommentar.
    eg ska kje vara storforlangande i dag.

    SvarSlett
  3. heihei!
    takk for komentarene i bloggen min, setter så pris på det;D! Ja, det er herlig med høstferie!
    klem Ida:o)

    SvarSlett
  4. Huff det skjer jo hver gang dere er borte.. Er Duffy dø nå da?:(

    SvarSlett
  5. Døffi er død ja. Men sist var vi jo inne mens det skjedde rett ved altane.

    SvarSlett
  6. Viste ikke du hadde fått deg blogg :) koselig :)

    Eg såg etter sko for me skal i bryllup, eller "bryllup" som nokon kallar det (hi hi); på lørdag til Merete og Kai Espen.

    får ikke håpe du hinter til noen spesielle her?? :)

    SvarSlett
  7. nei,eg vett ikkje heilt om eg hinta te nåken spesielle, eg....
    syns vel generelt at bruk av hermetegn e festlig.
    spesielt brukt i dagligdagse situasjonar.

    SvarSlett
  8. syns og det va merkelig at du ikkje fant nåken sko så kunne passa da, men brei skonå mine ut du.. Går fint det =).. Og te Anette må eg sei at eg va til og med oppe hos endene og mata de kl 6 så eg syns eg va snille eg =)..

    SvarSlett

Skriv gjerne en koselig kommentar