lørdag 18. juli 2009

Endelig båttur.




Jenta kledd i mørklilla t-skjorta syns båttur med mat og sol er topp!


























Magnor tok oss med i cruisaren sin ut til Kattrævå (FOR et navn!!) i går og me var kjempeheldige med veret.





Det vart litt kort tid der ute syns eg,men heldigvis har eg blitt lova ein ny tur ein annan dag.





Den hellelagte plassen eg viste i sist innlegg vart ferdig 18.45 på lørdag.


19.00 fekk me gjester som skulle sitje der.


Heldigvis at han blei ferdig seier nå eg for ellers hadde han vel fortsatt mens me andre grilla.....





Det vart så behov for ein liten levegg bak plassen. Den vart ikkje akkurat som eg hadde settt føre meg,men bra likevel. Blir fint trur eg ,når klatreplantene veks litt til.





Faktisk viste det seg at å lage levegg var kjempekjekt for denne kjæresten min og nå er han i gang med levegg nr 2 pluss at han skal lage ein plass for bossdunken og komposten med denne type vegger.





Lurer meg på når han får dilla på å spa opp blomterbed og kjøpe masse fin stein til å ha rundt ? ; )











Dagen i dag har i store trekk gått med til å fjase.
Var i Vats og såg på Anette og Eirik som gjorde seg klar til bryllup.
Må sei det er herlig å sjå på andre som må stresse på kjæresten sin for at dei skal rekke det mens eg berre ser på. Kjenner meg sånn igjen i situasjonen samtidig som det minner meg på at det ikkje berre eg eg som har det slik.

Synd med plaskregnet då,for brudeparet. Det ausa ned akkurat når dei skulle ut av kykja.
Dei vert vel lykkelige for det :)

Etter me kom heim har eg rydda på plass klær. Når eg skal legge på plass er den einaste gongen eg sjøl syns eg har for mange klær. Litt av rotet kjem vel av at me ikkje har klesskap då.
Det ønsker eg meg!
Bjarte har jobba med levegg-prosjektet sitt.

2 kommentarer:

  1. hahaha, endelig er tregheten te eirik dokumentert på den store verdsveven! trudde aldri me sko komma oss ut dørå... lure på kor den der myten med at det e damene som e trege komme frå?

    Dei to andre på bildet syns forresten og at båttur med mat og sol e topp, glede meg allerede te neste sommar!

    SvarSlett
  2. d va jedna ikkje fint å henga Eirik ut sånt,men ....
    eg like han godt eg altså.

    SvarSlett

Skriv gjerne en koselig kommentar