fredag 3. juli 2009

Det deilige sommarveret forsetter.

Eg blei litt inspirert av Anita sida ho hadde lagt ut bilde av den første tomata.
Trur ikkje eg skal vise vår første for den er fortært for fleire dagar sidan. Men det er noken andre tomater som også snart er modne.













Ellers så begynner agurkene og å bli modne. Chilien er grønne,men sidan eg ikkje er storetar av chili er de like greit.






Dette er ei rose eg fekk av tanten min for to år siden. Den heiter Nuits de Young og er ei såkalla moserose. Blomstar for første gong i år. Nydelig farge,men mindre enn eg trudde.











Endene veks og trives i bassenget sitt. I denne varmen blir det fort gammalt vatn,så av den grunn kunne eg tenkt meg littegrann regn.
Men eg nyt nå varmen og sommaren eg,sjølv om det er ganske varmt her nå.
28 gr er ikkje kvardagsmat for ein vassen vestlendig.
Kven treng vel sydentur når det er så fint her?
Bjarte har vore i Vats og jobba dei siste dagane. Han kom tidleg heim i dag. Trur det vart for varmt. Nå kviler han i kjellaren. Svalt og godt der.
Eg gjorde forresten noko i går eg har drøymt om i fleire år.
Mamma og pappa bygger på og det er no tid for å opne fra de gamle loftet og ut i det nye. Og då må aller årgangar av sko og klær vekk. Me kasta og kasta. HERLIG!!!!
Etterpå dro eg med meg heim masse gamle leker og diverse. Rydda i det i dag.
Masse rart ein samlar på ja, ingen kan sei noko anna enn at eg har vore kreativ i kunsten min hvertfall.
Eg har spylt garasjen i dag til tross for vatningsforbud (hysj,hysj! ) vatna litt i drvhuset og ordna litt ute.
Vil egentlig bade ,men sidan badevennen min ligg til kjøling må eg vel venta litt til.
Eller kanskje eg skal setje på spredaren,men det var dette vatningforudet då ;))













2 kommentarer:

  1. har du allerede fortært tomater...?! Lucky you :/ Eg vente å vente, å VENTE på at den eina så faktisk e blitt te ei tomat ska veksa ein antydning te neste dag :/

    Men jammen komme den te å smaka godt når den endeligt e ferige då ja ;D

    Er det vanningsforbud foresten??? Hos oss og, eller bare ute hos dokke? Ikkje fått med meg det eg, vanne kvar einaste dag ;D

    SvarSlett
  2. Vatningsforbud i heile Vindafjord ja.

    D va ikkje meiningå å hovera med modne tomater,men eg kom barra på di. Eg har jo tross alt drivhus då.

    SvarSlett

Skriv gjerne en koselig kommentar