søndag 26. juli 2009

Den deilige ferietiden fortsetter.

Nå har eg endelig fått vore på ein litt lenger ferie enn sist.
5 dagar på Sætre og ikkje ein dag med sommar....
Me gjorde svært lite der borte. Var kaldt i grunn og me satt masse inne.

Tok ikkje eit bilde og derfor ingen nye bilder i dette innlegget.

I morgon får eg besøk av søskenbarnet mitt. Ho skal være her nokre dagar.
Blir koselig!
Håpar på litt varme og sol ,så me kan grille litt.
Fekk relativt kjempemange sjøaurar av pappa i går og dei er gode på grillen.
Veit ikkje om Marit er så glad i det ,men pappa kan iallefall få.

Er usikker på om eg skreiv det sist,men den eine av endene blei tatt av udyr. Det var den eine av dei me trur va hu-and. Heitte FrøylAND ;)

Dei andre 4 klarer seg godt. Den ein har vel kanskje litt mindre bagasje enn dei andre ,men ho klarer seg godt for det.

Hagen er nede i ein litt vissen fase. Mykje er avblomstra og det ser rotete ut. Alt som er høgare enn 20 cm er slått til bakken av regnet. Får ta meg ei økt ein dag.

Lurer meg på om nokon egentlig les det eg skriv her. Skulle hatt meg ein teljar som viser kor mange som har vore innpå,men eg får det ikkje til
Men ,men. Eg skriv nå utan at nokon les og eg :)

2 kommentarer:

  1. Såg mammen og pappen din i dag eg, på storhandel på OBS. Va eg så var på storhandel då, pappen din hadde bara ei lita korg;-) Trur anita har peil på sånne tellarar, du får hørra m hu. Har sendt ein sånn tidenes kortaste mail te deg, men gløymte å svara at ja - me ska på kurs! Gjerne nåke romantisk kort/sjabby sjikk opplegg..

    SvarSlett
  2. http://www.free-website-hit-counters.com/

    Her kan du få deg teller, koopier adressen, og lim den inn på siden din her:

    Trykk på tilpass, så legg til gadget, så html/annet javascript, å der limer du inn koden, lagre å sett den der du vil på siden din :)

    Men jeg leser bloggen din ;)

    SvarSlett

Skriv gjerne en koselig kommentar