søndag 3. oktober 2010

Platefest...

I går fekk me slått opp alle dei kvite platene. Det var visst berre ein middels god idè å mala ute i sommar. Resultatet er sliping og ny maling. Jaja.

No ser eg at det forandrar seg til noko bedre og det likar eg godt :)

Vinduskarmar malt,dør og dørkarm malt og karmen på altandøra er og delvis malt. Den må malast når eg kan ha døra oppe og i går og dag har det blåst medium orkan med regnbyger til.


her ser ein handa på ein av platefestarbeidarane... han har niste og termos med. vel informert om vårt manglande tiulbud.



Golvbelegget er av. Det var ein tomannsjobb for dei med musklar. Dessverre er det berre ein her i huset med musklar. Den andre har nokre små kyllingkjøttboller eller noko slikt. Det er no uansett gjort. Glad det er lenge til neste gong.







2 kommentarer:

  1. Å så fint det blir Hildis! Glede meg te å komma him og sjå :)
    og ikkje ta deg nær av at han komme med thermos, det e nok berre ein del av kosen :) (og rutinen. ingen jobb uten kaffi på kannå)

    SvarSlett
  2. neida,teke meg ikkje nær av d.seinare kom kåno hans og hu hadde med egen tallerk og kopp ;)
    trur d blir fint. akkurat nå male bjarte litt på platene. eg e ein aen plass og helde pusten... oljemaling og meg = ikkje bra følelse.

    SvarSlett

Skriv gjerne en koselig kommentar