tirsdag 28. september 2010

tomt...


No er kjøkkenet tomt. Iallefall for innredning,fliser og vatn.
Litt stusselig å ete i stova,men det er vel ein overgang.
Planen er å byrje med å slå opp plater på veggene på lørdag. Før det er det visstnok masse me må gjere. Det triste er at eg ser det visst ikkje :) Bjarte må minne meg på og påpeike heile tida. Eg kan vel ikkje noko for at eg ikkje er god på å bygge kjøkken vel!


Det eg skal gjere og som faktisk eg har kommet på heilt sjøl (og ville gjort for lenge sidan,men det var visst ikkje smart) det er å male takbjelken og vinduskarmane.
Me er litt usikre på døra. Den bør jo være kvit,vender ut mot 90-tallets furu i gangen og er alltid open.Dilemma for meg ,det passar ikkje med verken eine eller andre. Kanskje me kan male den grønn ;)

Me har funne ut kva golv me skal ha forresten.Det blei parkett og det blei ikkje så allerverst dyrt. To floger i ein smæsj.

3 kommentarer:

  1. Så merkelig å sjå det heilt tomt.. Eg er glad du oppdatere her, for eg er jo fryktelig nysgjerrige. Elektrikeren syns forresten at det såg bra ut m lengden på steikeovnsledningen:-)

    SvarSlett
  2. d e bra! kom og sjå då vel.

    SvarSlett
  3. GLEDE meg til å sjå kosten d blei :D spennande...

    SvarSlett

Skriv gjerne en koselig kommentar