søndag 30. mai 2010

Bryllupshelg.... og nytt servise. ...og gave i posten.

I helga var me i bryllup til søskenbarnet til Bjarte og hans kone. Eg har ikkje sjekka om det er ok å legge ut bilder av dei,så det får eg evt gjere seinare. Dei fekk hvertfall mediedekking av dagen sin i og med at kyrkja brann på fredag. Vielsen blei flytta til Falnes og gifte blei dei. Men det er stort sett berre kjendisar som har tv2 til å filme på kyrkjetrappa då :)

Dette Green Gate-serviset kjøpte eg hjå Frøken Fryd for nokre gavekort eg hadde. Har vore innom fleire gonger og sett etter eit bilde,men ikkje funne nokon som var slik eg tenkte (ho kunne jo sikkert malt akkurat det eg ville altså!)

Men så var det kanskje meininga at eg skulle ha servise då...

Har noko i Green Gate frå før til drivhuset. Kan sikkert mixe og matche som ein vil.








Eg var så heldig å vinne ein konkurranse på Facebook og dermed vann eg dette frå Sagen Vintage Interiør Det er lys,serviettar,fyrstikker,bilder kort og strykemerker.



Eg føler meg så heldig!!!

















3 kommentarer:

  1. Så stiligt! Du så va så gira på sånne strykemerker, det var jo midt i blinken:-) Grattis:-) Og så komme eg gjerna på drivhusbesøk og drikke te av di nye koppane dine..

    SvarSlett
  2. Så heldig du e da :) gratulera....
    Dei serviså e jo bare så kule

    SvarSlett
  3. Serviset e testa te frokost i drivhuset i dag og d virka,så då e adle og ein kvar invitert te kaffi og te i drivhuset når di vil ;)

    SvarSlett

Skriv gjerne en koselig kommentar