lørdag 23. mai 2009

Me starte hvertfall bra!

Best å oppdatera kvar dag så ein kjeme inn i god vane.

I dag har eg hatt ei kombinert hage-og latedag.
Potta om nokon tomater,blei litt lite jord så eg blei gjerrig på slutten.
Planta ut sommarblomster uten særlig herding,håper dei kjem seg før slafsesneglane får ferten av dei.

I går hengte eg opp ei lysslynge i taket på drivhuset og syns det var ein kjempeide,men når eg kom opp i dag såg det berre kjempeteit ut. Så måtte den ned igjen.
Det førte til litt ufrivillig kviling rett ut, for den nakken min tåler visst ikkje å væra bøyd bakover.Boiiing i golvet.

Har nå hatt sol i dag då,så då måtte eg sole meg litt og syns eg, ikkje berre grave i jord.
Leverte så nokre planter til ei eg har fått pelargonstiklingar av før,og dro deretter inn til Vats for å sjå når Magnor sjøsatte cruiseskipet sitt.

Har nå vassa og erklærer badesesongen for opna.Men kaldt var det.

Kom heim,svidde opp ein pizza og så var det kvelden i dag og.

Har fått forklaring på korleis eg skal legge inn bilde,men får det ikkje til så bildene må kvar og ein lage i eige hovud inntil vidare ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv gjerne en koselig kommentar