onsdag 15. februar 2012

Moseplassen sin x-faktor

Etter nokre dagar pause er eg på att. Dagen utfordring var svart , grønn eller fleirfarga.

Eg valgte meg då nokre akeleier som eg nok mest sannsynleg har fått frå Kvinesdal.Det har komme masse planter derfrå :) Flotte er dei der dei står og dansar i vinden. På bildet ser dei litt burgunder ut, men dei er meir svart i virkeligheten

Eg ser det har sneke seg ei lita, rosa linselus med også. Eg veit egentlig navnet på denne akeleien, men no står det litt stille oppi her.

8 kommentarer:

  1. Disse var virkelig spennende. Mye artig i denne siste runden. Lykke til!

    SvarSlett
  2. Kjempeflott akeleie! Jeg liker veldig godt klematisakeleiene =)
    Lykke til!

    SvarSlett
  3. Den aklejan är riktigt läcker.
    Jag har frösått en sådan för några år sedan och den heter "Munsö" jag köpte fröer från STA, Svenska trädgårds amatörerna. Men det finns säkert flera sorter.

    Ha det gott
    Gunilla

    SvarSlett
  4. Disse mørke akeleiene er så flotte!

    Kjempe fint bidrag til konkurransen og jeg ønsker deg lykke til!

    SvarSlett
  5. Denne er nydelig! Har hatt den selv men den har på mystisk vis blitt borte! Lykke til med din flotte akeleie! Hege

    SvarSlett
  6. Nydelig bidrag, er svak for mørke akeleier.
    Lykke til i konkurransen :-)

    SvarSlett
  7. Hej Hilde... den er super smuk din Akeleje, er selv stor fan af Akeleje.

    Jeg har givet dig en blog award, se på www.fauerflora.dk

    Kh Line Fauerholm

    SvarSlett

Skriv gjerne en koselig kommentar