mandag 28. juni 2010

Sommerferie...?

Ja, nå er årets ferie begynt. Eg er liksom ikkje heilt inne i det ennå. Skal på Toraneset i dag då, fast når me har fri :)

I går var eg på Stord. Hagetreff i regi av Hagegal-forumet. Det har eg vore på før og, då på Bømlo. Masse damer og nokon menn.

Me pratar om hage,byttar litt planter og frø og deler gleder over at frøa ein sådde for 3 år sidan no kjem med spirer.

Eg hadde ikkje med meg noko å bytte i denne gongen. Fann liksom ikkje noko som kunne være interessant. Men eg fekk nå med meg ein god del heim då:) Grabbar til meg.

Til helga skal me være barnevakter, eller ungdomsvakter vil eg nesten seie. Dei byrjar bli store. Men uansett så håpar eg på fint vær slik at me kan dra ein plass og bade litt. Det skal være fest på Lie så me må kjøre ein annan plass. Nokon som har forslag?

Lysten til å scrappe kjem snikande og. Er liksom litt ulovlig det , å sitte inne om sommaren og scrappe. Men Merete sa ho ville komme ut ein dag og når ein får besøk må ein jo ta seg av dei då ;)

Håpar alle leserar har fine dagar no når kveldane er lyse og lange!

2 kommentarer:

  1. eg vil anbefale å gå ner te otertong og grille og bade og kosa dokke :-)

    SvarSlett
  2. Du er nå heldig å får ein LANG sommerferie og :) kos deg å nyt dagane.

    SvarSlett

Skriv gjerne en koselig kommentar