lørdag 3. april 2010

Den deilige påsken er her.

Endelig kom påsken med fri og rolige dagar! Eg har vel så absolutt ikkje ein veldig hard jobb,men likevel er det alltid kjekt med litt fri.
Rundt om i blomsterbeda er det nokre krokus og snøklokker som kikkar opp. Deilig å endelig kunne ruske litt i molda att. Likevel måtte eg hjelpe på vårfølelsen med desse påskeliljene som står i ei stor urne ved døra. Dessverre er det nokon som er litt fine på det og vil gå kortast mulig. Derfor holdt desse blommane på å avgå her ein dag,men dei vart redda med millimetermargin ;)


Denne artige(!) litle krabaten her møtte me nede i kjellaren på Sætre.
Me kom trøtte fram på fredag etter som me kjørte rett fra jobb,Bjarte har slete litt med ei vondt skulder og den slo seg litt vrang på turen bort. I tillegg var golvet noko ufint pga vannlekkasje. Då me med kun ei lita lommelykt streva oss ned i kjellaren for å skru på hovedkrana sto denne fyren plutselig på ein stein og kikka på oss. I følge Bjarte hadde han eit ondt blikk.... Skal sei stemningen sto i taket!

Det er for dei intresserte ein salamander. Dei har visst overvintra i kjellaren kvar vinter sidan mamma var lita. Om sommaren bur dei i ein dam ca 80 meter frå huset. Dei gjer ikkje ei floge fortred(ok,kanskje floger då men...) likevel får eg sånn *dinosaur-som-vil-ete-meg-følelse*




På Sætre var det lite sol og mykje regn. Derfor godt å komme seg heim og møte Anette og Eirik att.
Me trossa diverse plager og la ut på den svææært strabasiøse turen til Långåsdalen i dag.
Eg følte meg nesten som Lars Monsen som for tida er på tv på tur med folk med funksjonshemmingar.... Utan samanligning forøvrig :)
I tillegg var Magnor og Wenche med oss. Elin kunne ikkje i dag,men neste påske er ho nok klar igjen.


Me fekk pølser,kokte kaffi på bål og møtte padder. Akkurat som påsketradisjonen er.

Når me var kommet nesten til bilen att møtte me ein særdeles fotogen skapning, Ekorneliussen. Han suste opp og ned av trærne og for meg såg det ut som han leita etter noko og hadde gløymt kor han hadde lagt det. Litt sånn som eg leitar etter hagesakser...
Var det her,...nei,det var vel der ja.... nei,ikkje der heller....




Resten av påsken er det i grunn ikkje meldt så fint ver. Eg har ambisjonar om å vaske drivhuset,dra opp buskar og slike ting. Me får sjå kva dagane bringer :)
God påske kjære blogg-smugleserar!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv gjerne en koselig kommentar