fredag 5. mars 2010

Tregingen meg....

I sist innlegg sa eg at eg hadde gjort klar til å så og først i dag kom det i jorda. Ting tar tiiiid.

Har sådd tomater,agurk og div sommarblommar. Sidan eg av ein forunderleg årsak ikkje greier å begrense såinga så kan eg nok forsyne ytre Skjold med planter om ikkje så lenge. Hjernen min vil ikkje forstå at eit frø gir ei plante så eg slår til og hiv 5-6 frø i kvar potte.... Lagar meg priklearbeid OG plassproblem. Jaja.

Me har heldigvis fått ny forsyning av snø i går og i dag. Eg var ei stund redd den skulle forsvinne før 17 mai,men eg trur me er redda no ;) Eg har ei lita tue med snøklokkespirer som kikkar fram under altanen. Den kikkar eg på kvar gong eg går forbi. Det blir nok vår i år og...

Tidlegare har eg vel snakka om kor mykje skade rådyr( og hjort) har gjort i hagen og rundt husa. Men samstundes kjenner eg meir og meir på at det er synd på dei. Dei trekjer heilt inn til husveggen i håp om å finne mat og dei me ser er ganske magre. Eg er ikkje blitt heilt enig med meg sjølv om eg skal fore dei eller ikkje. Gav dei av alle ting nokre kavringar i dag så får me sjå om dei et dei eller om dei ringer på og ber om ost på. Ber dei om ost får dei ikkje meir, men om dei et dei tørre skal eg nesten sikkert gi dei høy i morgon :)

Eg tullar visst berre i dag. Får skrive meir ein dag eg er meir seriøs.

Håpar på fint fotovèr i morgon,har noko eg vil teste med kameraet.

God helg bloggleserar!

3 kommentarer:

  1. Du er så flink med planter, ska bli spennende å sjå når de blomstre :)
    Sv: tråden er hyssing/husholdningstrå som eg kjøpte på va d coop kanskje... veldig grove tråd egentlig, kan ta den me på neste treff ;)

    SvarSlett
  2. hihi, liker aller best når du skrive blogg i tullehumør :)
    og gi rådyrå masse mat du, tenk å fått di tamme og hatt di tuslande rundt som andre husdyr. hoho, i like

    SvarSlett
  3. liker ikke stylterotter jeg.De spiser opp plantene. men det blir jo vanskelig å la vær å hjelpe når man se de er utmagra. I fjor var det mye snø her og da trakk de helt ned til utgangsdøra.I år er det nesten ingenting og jeg har knappest sett snurten av dem, men så er jo ikke åkeren med kornrester nedsøndd heller.
    Koselig blogg det her, jeg kommer gjerne igjen jeg.=)

    SvarSlett

Skriv gjerne en koselig kommentar